Edunvalvonta

Edustamme sinua – näin vaadimme parempaa arkea

Sipoon Omakotiyhdistys on aktiivinen toimija, joka edustaa sinun ja kaikkien sipoolaisten omakotiasujien etuja. Olemme äänesi kunnallisessa päätöksenteossa ja muissa vaikuttamiskanavissa!

Edunvalvonnalla tarkoitetaan yhdistyksen toimintaa jäsentensä yhteisten etujen edistämiseksi. Sipoon Omakotiyhdistys keskittyy esimerkiksi asuinympäristön kehittämiseen, palvelujen saatavuuteen, liikennejärjestelyihin, ympäristöasioihin sekä verotukseen ja kunnallisiin maksuihin. Pyrimme siihen, että Sipoo olisi viihtyisä ja turvallinen paikka asua, jossa on riittävät palvelut ja toimiva liikenne. Seuraamme kaavoitusprosesseja ja vaadimme kestävää kehitystä. Lisäksi pyrimme vaikuttamaan kunnallisverotukseen ja muihin maksuihin niin, että ne ovat kohtuullisia.

Edustamme sinua osallistumalla kunnallispolitiikkaan, yhteistyössä kunnan viranomaisten kanssa ja tiedottamalla jäseniämme tärkeistä asioista. Järjestämme myös erilaisia tilaisuuksia, joissa voit vaikuttaa toimintaamme ja saada tietoa ajankohtaisista asioista.

Sinä voit vaikuttaa toimintaamme liittymällä jäseneksi, tulemalla kokouksiin, osallistumalla työryhmiin tai ottamalla yhteyttä hallitukseen. Yhdessä voimme vaikuttaa siihen, millainen Sipoo on tulevaisuudessa.

Sipoon omakotiyhdistys on tärkeä kumppani kaikille sipoolaisille omakotiasujille.

Yhdessä voimme vaikuttaa siihen, millainen Sipoo on tulevaisuudessa.

Lue lisää lausunnoista täältä (avautuu sisäisille sivuille)